Κύριες αρμοδιότητες:
- Τήρηση Εμπορικής Διαχείρισης –Τιμολόγησης μέσω συστήματος ERP
- Έκδοση παραστατικών –τιμολόγηση υπηρεσιών \είσπραξη \οικονομική ενημέρωση πελατών
- Εξυπηρέτηση πελατών ,έκδοση εισιτηρίων μέσω συστημάτων ,τουριστικές υπηρεσίες εισερχόμενου και εξερχόμενου τουρισμού.
Απαιτούμενα προσόντα:
- Πτυχίο οικονομικής ή θετικής κατεύθυνσης , ή Διοίκησης επιχειρήσεων ή Διοίκησης Τουριστικών επιχειρήσεων
- ECDL ή αντίστοιχη πιστοποίηση χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών. ( Microsoft Office, Microsoft Windows )
- Γνώση ή εμπειρία χειρισμού συστημάτων ERP
- Προϋπηρεσία διετή σε ανάλογη θέση .
- Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας.
Θα θεωρηθούν επιπλέον προσόντα:
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση άνω των 4 ετών ή προϋπηρεσία σε τουριστικό ναυτιλιακό πρακτορείο .
- Επιμόρφωση-εμπειρία -γνώσεις σε θέματα χειρισμού προγραμμάτων Galileo-travelport, ForthCrs, , Certus ή άλλου συστήματος κρατήσεων.
- Επιπλέον ξένη γλώσσα εκτός της αγγλικής.
H Εταιρία προσφέρει:
- Άριστο εργασιακό κλίμα και υποστηρικτικό περιβάλλον.
- Συνεχή επιμόρφωση - Ανταγωνιστικές Αποδοχές .
Αν επιθυμείτε να γίνετε μέλος μίας δυναμικά αναπτυσσόμενης εταιρείας, μπορείτε να αποστείλετε το βιογραφικό σας στο: hr@ferrycenter.gr
Εργοδοτικός φορέας
Ανοιχτή θέση εργασίας
Ναι
Περιοχή εργασίας
Ελάχιστο επίπεδο σπουδών
Πτυχίο